CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 24 August 2012

he change me a lot . thank you

assalamualaikum :)

setiap kali kita mencari seseorang mesti bila kita mempunyai sebab yang tertentukan . tipu lah kalau mencari seseorang tu tanpa sebab . walaupun sebab tu kecik tapi mesti bersebabkan ? 

sekarang aina nak story tentang seseorang yang istimewa buat diri aina.dia seorang kawan yang paling bertanggungjawab yang pernah aina jumpa. seseorang yang mementingkan keluarga , pelajaran dan perkara-perkara yang boleh membawa dia kearah kejayaan . selama 5 tahun perkenalan aina dengan dia .banyak yang aina dah belajar dengan dia . dia dah ajar aina erti seorang kawan yang baik,kehidupan yang sebenar dan perkara yang paling penting dalam hidup aina . KEJAYAAN UNTUK MASA HADAPAN . aina tak menyesal berpisah dengan dia sebab aina tahu tu memang jalan yang terbaik untuk kami berjaya. sebab kalau kami still bersama mesti kami leka kan ? kat sini aina nak ucapkan terima kasih kepada kakaknya yang banyak membantu diri adiknya untuk berjaya dan secara tak langsung membantu aina untuk mencapai kejayaan . thanks akak sebab sedarkan aina daripada membuat benda yang tak penting . PERCINTAAN ? memang tak penting bagi seorang pelajar yang masih tak tahu hala tuju untuk berjaya dalam hidup . sekarang baru aina sedar ape yang akak buat ada banyak kebaikan . kalau akak tak buat macam tu mesti aina da leka dengan benda temeh . sebagai seorang pelajar yang belajar di sebuah sekolah yang boleh dikatakan sentiasa berprestasi tinggi  , aina tak patut malukan diri aina dengan result exam yang teruk . aina tak patut malukan family aina sebab benda yang tak sepatutnya aina lakukan . aina menyesal sebab aina tak pernah fikir pasal masa depan aina . kalau orang yang istimewa tu tak wujud dalam diri aina , sekarang mesti aina leka lagi . betul apa cakap mama , pengalaman adalah guru yang terbaik dalam kehidupan . dan pengalaman hidup aina yang telah aina jalani telah menjadi guru buat aina . aina bersyukur sangat atas apa yang dah jadi pada aina . PERCINTAAN dalam semasa belajar amat memudaratkan masa hadapan yang belum tentu cerah.


aina amat berterima kasih kepada seseorang yang kini bergelar sahabat buat diri aina . luqman khazis . dan aina berterima kasih juga kepada kakak yang membawa kami kearah kebaikan . mulai hari ini aina dah janji dengan diri aina akan usaha sungguh-2 untuk mencapai matlamat aina tahun ni 8A PMR 2012. hope kawan aina tu juga berusaha untuk mencapai kejayaan . aina doakan kejayaan kamu .

sekian 
wassalam..

No comments:

Post a Comment